dinsdag 7 augustus 2012

Even wennen

Hoi, hier ben ik weer, even wennen hoor zo`n blog,

LIFT CHALLANGE,

Hier doe ik natuurlijk aan mee , en wel met 4 kaarten , we beginnen gelijk goed ,
hier zijn de kaarten die ik gemaakt heb,
kaart cornelie



kaart jose


kaart Nadine














Kaart Marjan
Dit zijn ze dan , vindt ze zelf goed gelukt , ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden ,vond het wel erg leuk om met deze challenge mee te doen , wel een hoop in èèn keer , maar ik heb een hoop inspiratie op gedaan bij de andere deelnemers, heel veel succes allemaal , en tot de volgen de keer maar weer .

Fijne avond nog allemaal ,

groetjes Mary

16 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden, je bent hier echt heel goed in hoor!!! Vind vooral die kaart van Marjan super, wat een mooie bloemen. Ik had daar zelf de meeste moeite mee, maar jij niet zo te zien. Ik kom je zometeen ff helpen met het linken, want de rest moet deze kaarten natuurlijk ook kunnen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik sta versteld! Echt allemaal heel erg mooi en inderdaad vind ik die van mij het mooist gelift. De sfeer is precies getroffen! Knap gedaan en zo leuk dat je ze allemaal gedaan hebt. Bedankt voor je deelname , Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap!! je begint gelijk goed idd, met 4 kaarten tegelijk liften, maar dan ben je gelijk ingeburgerd moet je maar denken, haha!!
    Je hebt het weer heel mooi gedaan, en ook ik vind die van Marjan het mooiste, maar dat doet verder niks af aan de andere!
    Heel erg tof dat je mee hebt gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou en dan maken we het commentaar van het dt even compleet ;-).
    Ik vind ze ook supermooi. Erg knap gedaan. Die van Marjan is schitterend. Bij die van mij vind ik je kleur- en dessinkeuze heel gaaf. Alle vier super gedaan.. enne ik voorspel dat je in korte tijd een hele schare volgers verzamelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaarten allemaal zeg en ook gelijk alle vier knap hoor. Mooi he dat MME papier blijft een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mary, welkom in "blogland". Ik heb zelf ook nog niet zo heel lang een blog en heb ook al heel wat zitten stoeien achter mijn laptopje. Maar oefening baart kunst. Nou, met je kaarten zit het wel snor, daar is niets mis mee! Ze zijn echt prachtig. Ik ben gelijk volger van je geworden want nu wil ik natuurlijk meer van je zien. Inspiratie kun je nooit genoeg krijgen en zeg nou zelf ... leren doe je toch van elkaar. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En meteen alle vier de kaarten, goed joh! Ze zien er alle vier ook even mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je winnende kaart gezien bij de Liftchallenge en vond het terecht een winnende kaart. Toen was ik al "verbaasd" dat je nog geen blog had, dus: hartstikke leuk dat je bent gaan bloggen. Het is inderdaad even wennen, maar voor je het weet zit je dagelijks achter je computer. Dus wees gewaarschuwd, haha! Ik ben je volger geworden, want je maakt er leuke en mooie kaarten.

    Ps. Misschien weet je het al, maar zorg dat je nooit de originele foto upload (die zijn altijd mega qua MB's). Je hebt maar een bepaald opslaglimiet en daar zit je zonder je foto aan te passen binnen no-time aan. Nadine zal het je vast ook wel al vertelt hebben, maar ik wilde het voor de zekerheid nog even melden. Blog-se!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mary,

    Ik kom via Nadine op je blog, welkom in blogland!! Wauw wat leuk dat je de vier liftkaarten hebt gemaakt. Vind die van Marjan wel heel erg mooi met de prachtige grote bloemen. Succes met bloggen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. welkom in blogland, Mary, veel plezier!
    mooie kaartjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Mary, welkom in blogwereld. deze heeft voordelen : genieten van elkaars creaties, inspiratie opdoen, leuk tijdverdrijf,... maaaar ook nadelen : het is verschrikkelijk verslavend !!! hahahahah... veel plezier. de kaartjes die je gemaakt hebt zijn in ieder geval al heel erg geslaagd,
    nog veel plezier
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn te mooi om niet met de wereld (nou ja, ons) te delen! Heel mooi gelift. tijdrovend en vreselijk verslavend trouwens dat bloggen! s6!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaarten zijn geweldig Mary!
    Ik heb ze ook allemaal gelift.
    Nadine stuurde mij naar jouw blog, ik ben gelijk je volger geworden, je maakt erg mooie kaarten.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten zeg! SUPER.
    Via Hennie kwam ik op het challengeblog en zo weer hier en wat een mooie creaties maak je!!
    groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten heb je gemaakt, ik vind ze alle 4 super goed gelift.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen